סוכנות התיווך של השמש

 

השימוש ההולך וגובר באנרגיה ירוקה הוא ללא ספק דבר רצוי ומועיל, אבל במקרים מסויימים נדמה שמדובר בלא יותר מאשר טרנד אופנתי שתפקידו העיקרי הוא קידום מכירות, ולאו דווקא דאגה כנה למצבה הדועך של הפלנטה.

דוגמאות לכך אפשר למצוא כבר מזה זמן בשיטות השיווק של בתים ומכוניות, אבל הדוגמא הבאה אולי מדגימה את הטרנד הזה בצורה הקיצונית ביותר. מדובר במכון השיזוף Sunlounge בלוס אנג'לס, שמפעיל את מכונות השיזוף תאוות האנרגיה שלו בעזרת אנרגיה סולרית. כלומר, קולטים פוטואלקטריים מסיביים הופכים את האנרגיה הסולרית לזרם חשמלי שמניע את מכונות השיזוף, אשר בתורן הופכות את הזרם החשמלי בחזרה לקרינה אשר מסוגלת להשחים את עורם של הלקוחות המרוצים.

כך מתואר הנושא באתר של מכון השיזוף הזה:

 

Sun Lounge Tanning Studio is the first of its kind to take on the challenge of being more eco-friendly by reducing its energy demand using sun power. This may seem ironic since we naturally use the sun’s power to tan our skin outdoors, so why not use the sun’s power to tan indoors. In a sense, we’re the sun’s middle man.

 

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אסתר  On אוקטובר 19, 2008 at 2:37 am

    בכל מקרה קראתי שפעולת השיזוף הזו אינה טובה לבריאות, לא חשוב באיזה אופן היא נעשית

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: